Hulp nodig?


Stuur een bericht en we antwoorden zo spoedig mogelijk.

Hulp nodig?
Slide background

Wij gaan verhuizen !
Bestellingen worden verzonden t/m 15 maart. Daarna gaan we alles verhuizen. Hoe snel dat gaat, is lastig te zeggen, maar we proberen met 1 week weer operationeel te zijn. Bestellingen die in de tussentijd worden gedaan, pakken we dan zo snel mogelijk op en worden verzonden vanaf de nieuwe locatie.

Onze excuses voor de hinder die hierbij ontstaat, maar we doen er alles aan om dit zo snel mogelijk te doen.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Het contactformulier


Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Azaqua bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).